Stjärnklart

Jag blev våldsamt påmind om att jag är bollrädd...
Här lär man sig den hårda vägen.
Vi hade fys på jobbet i dag. Fotboll...personal mot eleverna...
Vi var två..40 plusare.
Dom var 3 15-18 åringar.
Två på planen åt gången, innebar att dom hade en avbytare men inte vi.
Kan lova att dom fick lite att bita i!!
Jag är förbaskat bra på att vara i vägen och lyckade dessutom peta in bollen några gånger.
Vara i vägen ja...med ansiktet!! Ett skott mitt i ansiktet så tårarna sprutade och jag tappade känseln.
jag grät inte men tårarna rann ändå av smällen.
Envis som jag är så körde jag på ändå!!
Nu efter drygt 4 timmar sticker det fortfarande i ansiktet och jag kan säga att jag verkligen inte gillar bollsport!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0