It´s so hard

Jag är så JÄDRA bra!!!
Bra på att peppa och coatcha andra till att må bra, få bättre självförtroende, att komma i gång med att förverkliga sig själva..
Men jag då?? Jag är urdålig på att peppa mig själv att ta tag i allt jag behöver göra för att må bra, få bättre självförtroende, förverkliga mig själv...i alla fall just nu!!!!
Jag behöver pepping, jag behöver nån som tar mig i kragen och sparkar mig i baken! Hårt!!!!
MÅSTE NU!!!!!!!!!
Nu kom chokladbollarna fram...så förbenat svårt att inte se dom :( Men i morgon blir det någon form av träning iaf jag tror faktiskt att det är det som fattas just nu!!
Wish me good luck please!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!



Hoppas allt är bra med er och i Svedala.



Be faitful - jag kommer snart hem och då ska vi boxas igen. Ser jag verkligen fram emot!



Ha det gott.



//Marie

2012-01-07 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0