Hjälp!!!!

Kidnappad hjärna!!!
Jag vet att det egentligen har en annan betydelse än vad jag tänker just nu..efter den här lektionen känns det verkligen som om någon kidnappat min hjärna....fattar alldeles för lite!
Förstår i praktiken men inte i teorin..iaf inte i den teorin som vår KBT inspirerade föreläsare presenterar ämnet.
Har svårt att fokusera på det jag ska när jag stirrar mig blind på hans mage...ja egentligen inte magen utan mer på att han skulle behöva en skjorta i någon större strl...väntar bara på att knappen ska flyga ur :))
Till saken hör att han inte är tjock eller stor...bara en liten "öl/gubbmage" på en annars smal kille i 40 års åldern..
Dessutom säger min bänkkompis att han ser ut som en i Niel city, Percy Nilegård. Kan bara säga att det inte gör saken bättre :p
Nu blir det film resten av eftermiddagen Svinalängorna...ska vara en bra film har jag förstått :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0