Gääääääsp

Klockan på ringning 7.30.
Snabbt på benen och ner i tvättstugan för att hinna få in toppen i torktumlaren.
En dusch och krypa ner under täcket igen med grötskålen bredvid. En spännande film...lite egentid som blev till mystid med Molly. Hon kom och kröp ner bredvid mig och tittade på Dinosarietåget ist.
Lämnade barnen hemma och åkte till skolan. 12 grader kallt ute och det mesta hade frysit.
Hög musik som vanligt i bilen. Helt plötsligt kände jag att det drog om benen och började kolla värmen...efter ytterligare en stund upptäcker jag att den vänstra skåpdörren bak på bussen var öppen!!! Blev en tvär sväng in på en p-ficka där jag kunde stänga den. Antagligen hade den inte varit riktigt stängd men frusit fast så när isen tinade öppnades den i en hastighet av 100 km/h....hade lite grejer där bak, som tur var stannade dom i bilen och TUR att jag inte hade nån hund där bak!!

Nu har vi tränat ART och det går bättre och bättre, vi blir säkert jätteduktiga tillslut!!

Proffs ;)


Passade på att få mitt utvecklingssamtal också. Det gick väldigt bra. Det känns som en del klarnade för mig och jag har nästan bestämt mig.....för vad jag ska tycka om vår utbildningsledare. Nästan iaf :)
Fick en liten påminnelse om att det börjar bli tid att tänka på vart jag vill göra min praktik, kan bara säga att det inte är lätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0