Ett till försök :D

Urkass kamera och en galen familj!
Efter ett antal försök så insåg jag att det blir inte bättre än så här...
Men det är också sanningen om klanen Strandberg!
Vi har svårt att vara helt seriösa och allvarliga. Vi har nära till skratt och många skämt på lager. Vi älskar, vi skrattar, vi sprider värme, fyllda med generositet..även om jag ibland blir galen på alla och hur gärna jag än ville ha ett vackert kort på hela min fina familj så är det just det här jag älskar. En bild är trots allt bara en bild. Jag tror att om jag lyckas få barnen att gå med på det igen så kan vi nog anlita någon fotograf i sommar och pröva igen!
ÄLSKAR ER ALLA ♥
Vilka snyggingar ;)
Elias 18, Ronja19,5, Kimmen 20, Micke 42, Petra 43, Robin 21,5
Molly 4,5, Emmie 14,5, Albin 11, Malte 6, Edvin 14,5, Lina 21,5 och Sandy 7 mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0