ÄLSKAR

Så här känns det att vara "hel"! Det är skönt...
Robin och Lina kom hit från Gotland i går tillsammans med goingen Sandy.
I dag när vi satt i köket såg jag plötsligt en unge på trappen...Elias!!!!
Gissa om jag blev förvånad!
Han skulle ju inte komma nu! Han kanske skulle komma i morgon.
Helt fantastiskt att ha alla barn, pojk/flickvänner och barnbarn hemma samtidigt!
Det är faktiskt så att jag känner mig halv hela tiden när familjen är splittrad..men det är det värt när helheten infinner sig. Hjärtat riktig värker av kärlek till hela min stora, vackra familj.
HELA min familj!!
Robin, Adelina, Sandy, Ronja, Kimmen, Elias, Edvin, Emmie, Albin, Malte, Molly och min älskade Micke förstås. Ni är det mest värdefulla i mitt liv ♥
Me___you_by_alephunky_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0