Det är jag det

Jag är kvinna- En envis sådan......
Jag har svårt att erkänna fel och misstag.
Men jag kan erkänna om jag känner att det kanske inte riktigt gått som planerat..eller om jag som vanligt gjort missen att överhuvudtaget planera...

okej..bara att krypa till korset....
Jag köpte ju en bil..en liten fiin bil.
Den är perfekt, jag älskar den!!! Den är skön att köra, härligt ljud i stereon, bensinsnål, cool...Den har allt!
En liten, liten miss bara.
Jag skulle pendla. Själv. Trodde jag.
Nu fanns det TVÅ från Sala på min kurs. Det går inte att klämma in i min lilla bil.....
Den lilla missen resulterar i att jag , när jag kör får ta vår buss. När de andra kör får jag pendla....ut till Grällsta :/

Men det gör inget!! Jag är glad ändå och Ronja har något att övningsköra i :) det var ju också med i planeringen!!

Nu har jag halvt erkänt ett halvt misstag så nu får det räcka :p





Vi gillar den i allafall...lilla Pärlan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0