Lyser

I dag lovade jag att jag skulle skina som solen. Jag tror att jag lyckats någorlunda. Det har varit en vacker dag  och väldigt lärorik med föreläsning i KBT av Gunnar Ahlin som är verksamhetschef på behandlingshemmet Cornelia & Felicia http://www.behandlingshemmen.se/presentation.php?id=769

En otroligt bra föreläsare som var fängslande att lyssna på!!
Som en tjej i klassen sa " Det känns som vi blivit undanhållna nåt, det här borde alla få veta" !!! Så är det, tänk om alla skulle följa den metoden då skulle allt se annorlunda ut... 

 
.



Nu har helgen kommit hit eller det kanske det är vi som kommit till helgen :) Pizza, Idol, filmkväll och kärlek. Det kommer att bli en härlig kväll!

Har några filmer att välja på "Krigarens själ"
                                          "Jag saknar dig"
                                          "Unknown"

Vi får se vilken det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0