Tiden fattas

Känner att bloggningen får stå åt sidan nu när skolan har börjat.
Det tar mycket tid att komma in i rutiner och studieteknik men det ska nog gå.

I går var min studiegrupp hem till mig för att "synka" oss inför torsdagens redovisning.
Vi hade en trevlig stund och eftersom förskolan var stängd så var Malte o Molly hemma.
Dom skötte sig väldigt bra! Molly delade ut teckningar till alla och Malte kallade tjejerna för damer!


Här har vi en studieteknik :)


Det som fortfarande får ta min tid utöver skolan är förstås träningen.
Hur kunde det bli så här? Att JAG, "alltidöverviktiga-antiträningspetra" nu har tränat regelbundet i ett HELT ÅR!
Fy F-N vad jag bra!!!!
Belöningen av detta är : Egen tid, energi, glädje, ett längre liv (hoppas jag), vältrimmad kropp.....hm...hoppas ironin syntes där ;)
Mycket får jag tillbaka genom att få springa, slå och sparka lite. Ja konstigt hur det kan bli :)


Det hoppar jag på :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0