Testing

Måste ju testa nya datorn.
Har varit och köpt en idag. Jag fick egentligen inte göra det utan att stora sonen var med men så självständig som jag försöker vara skulle jag fixa det själv.
Först på NetonNet ringde jag till honom för att få lite goda råd.
-Du ska se till att den har det o det o det.....efter max 2 minuter kom ett sms.
" Du ska helst ha 4gb RAM.En intel i 5 med 4 kärnor eller en AMD med 4 kärnor.
ca 500gb hårddisk. Resten är en smaksak...."
Okej vi tog en tur till mediamarket också. Där bad jag om hjälp och visade smset.
Det slutade med att vi var tillbaka på Net on Net där jag av en slump fick syn på den här datorn som hade allt utom kanske det där med 4 kärnor .
Visst är jag självständig men jag är bra på att erkänna att jag inte kan allt...bara nästan :)


Testat webcamen.....kolla groparna underögonen...eller påsarna/emmie

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

så fin med påsarna :)

kram

2011-09-04 @ 21:16:39
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0