Hinner inte

Det är väldigt svårt att hinna med bloggningen när det är skoldagar i skolan. Självstudiedagar kan jag ju skriva lite över en kopp kaffe eller nåt.
Tänkte bara dra en checklista lite snabbt..
Efter skolan ca 16.00.

# Hämta barn. Check
# Lyssna när dom berättar om dagen. Check
# Kolla av med Albin hur hans dag varit, om han har läxor osv. Check
# Emmie o Edvin kommer med bussen. Check
# Börja med maten. Check
# Planera skjutsningar till träningar. Check
# Tvättstugan. Check
# Mer matlagning. Check.
# Läxläxning . Check
# Maken hemma. Check
# Middag. Check
# Matlåda. Check
# Disk. Check
# Skjuts av barn på allehanda aktiviteter, åt två håll. Check
# övningskörning undertiden med Ronja. Check
# Eventuell träning för mig. Check
# Mindre handling, Check
# den som är hemma först nattar de små. Check
# Dusch (om det finns varmvatten kvar) Check
# Plugg. Check
# Temys. Check
# Tvättstuga. Check
# Disk. Check
# Plocka fram kläder odyl för morgondagen. Check
# Sänggång. Check


Så ser de flesta dagarna ut i mitt liv efter skoltid.
Jag ska försöka fota och skriva om en hel dag, måste bara hitta rätt tillfälle...

Förutom de punkterna så har vi ...gå med sopor, promenera med hunden, dricka kaffe, städa och allt annat som jag missat :)



Kan ju kännas så här.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0