Godtrogen

Är jag för godtrogen?
Var till västerås och behövde gå på toa innan vi skulle hem.
Hade ingen 5krona men tänkte att det fixar sig ändå. En toalett, skötrummet var upptaget så jag väntade och tänkte att jag kunde smita in efter den som var där.
En kvinna med en dotter i ca 12 års åldern kom ut (dom hade ju egentligen inget där att göra tänkte jag på efteråt). Jag log och såg trevlig ut, anser jag. Tog tag i dörren för att hålla upp den. Kvinnan tog då ett ordentligt tag och drog igen den efter sig. Jag hann ta i igen och då vände hon sig om för att sparka igen den. Jag höll fast och tittade förvånat på henne. Hon stirrade rätt in i mitt ansikte och snäste - Varför tror du att jag ska betala åt dig??? Hoppsan! Jag gav igen med - Har inte du betalat för dig? Om jag sen gör rätt för mig eller inte är väl min ensak....
Sen vände jag mig om och sa - Hoppas du mår bra av att vara otrevlig mot folk du möter!

Sen gick jag in på toa medans jag sa en massa fula ord!

När jag kom ut ur butiken såg jag kvinnan o dottern. Det var sååå nära att jag gick dit  för att säga några ord...
"Hoppas din dotter har andra vuxna förebilder än dig, som kan lära henne att vara trevlig mot andra människor. Du hade ju inte en aning om varför jag var tvungen att gå in på toaletten..Jag kanske mådde dåligt och behövde vatten, jag kanske hade ett barn som kräkts och behövde papper...du hade ingen aning..."


så här kände jag mig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0