BONUS

Att gå i skolan är kämpigt. När det sen blir många dagar i skolmiljön också.
Jag blir helt slut. Igår när jag kom hem styrde jag stegen mot vår nya soffa där jag la mig med fötterna i Mickes knä. Somnade på ett litet ögonblick. Vaknade efter en timme och insåg att jag hade en timme på mig innan jag skulle vara på Ekebyskolans föräldramöte. Mat måste fixas! Då stod han där min räddande ängel, vid spisen och lagade middag! Micke hade redan ordnat det, kan bara säga att det inte händer alltför ofta men nu blev jag glad :)
Jag kom i väg på mötet som var givande även om man redan hört/vet det mesta. Men att uppdatera sig är aldrig fel och att visa intresse för sina barn..
Visste samtidigt att jag hade två dagar kvar i skolan och att jag hade massor att göra på mina inlämningsuppgifter..stressfaktor!
Sen i morse ringde min mobil just när jag höll på att fixa håret. Det var LOTTA! Hon hade ett välkommet besked...inställda kurser...i två dagar!!! BONUSledigt!! Helt fantastiskt och välbehövligt!
Nu fick jag den tid jag behövde! med ordentlig fokus på psykologin och en massa psykoanalytiska utvecklingsteorier lyckades jag bli klar under förmiddagen.
Härligt att hinna umgås ordentligt med Malte o Molly efter förskolan!
Vi passade på att hälsa på Rosie och hennes 3 underbara barn! Kaffe och crossåkande hann vi med!
Nu vill Malte ha en cross så klart!
Fina tjejer Molly o Linnea
Malte på G
Molly och mamman kan också
Hoppsan!!
Crossägaren Kevin
Fina ungar Linnea, Kevin, Malte o Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0