Ska det va omöjligt eller????

Eftersom jag nu studerar beteenden och KBT så borde jag väl kunna behandla bort de här förbaskade kilona som vägrar försvinna....jag försöker påminna mig själv om hur jag såg ut för 8 år sen...hua dit vill jag ju inte igen.
Trots det är det så svårt att bara fixa det!!!!!
Nu blir det belöningssystem för lilla fru Strandberg!!!
5 kilo ner och jag får köpa mig en efterlängtad Adidaströja. Visst kan jag köpa den ändå men jag får inte förren det är klart!! När målet sen är nåt får det bli en till belöning..vad ska jag nog komma på..har ju en sak i beredskap men frågan r om jag hinner till dess , mitten på November.
Åhh det här ska jag klara!! Har ju gjort det förut och då var det 30 kilo mer att få väck..Nu är det ju inte alls så många.
ca 7 år sedan.....
Nu 2011....
Sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0