Mitt i prick!!

Mitt i prick...musen i fällan....råttan på betet ;)
Skämt åtsido, nu är vi av med en. Kanske var den enda vad vet jag? Kan ju hoppas det.
Som tur var hade vi stora starka Kimmen här som kunde kasta ut den STORA hemska musen :)
Hua vad jag tycker det är otäckt.
Vi har som vanligt besökt Johanssons i dag där vi drack kaffe och åt lite olika goda grejor.
Molly tyckte inte om det hon valde så det slutade med att mamman köpte en bulle åt henne..ja, jag kallar mig själv för mamman i de fall jag gör något som egentligen inte är lämpligt...känns bättre då :))
Storstadsbrudar :)
Hade Ronja med. Hon köpte skor och kollade telefon.
Jag köpte varsin svart jacka till Malte o Molly för halva priset.
3 häxhattar, löständer och en pumpahink kom vi också över :)
Sen var det tid att åka till mormor på den årliga halloween middagen. Mina syskon m familjer var också med. Robin o Linus saknades men resten var med :)
Tacos, vin och godis blev det.
En häxa :)
Häxbarn...
Albin o lilla Olle 8 veckor
En prinsesshäxa
Jätte trevligt att träffa alla, god mat o många ungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0