Experiment

Efter att iaktagit de underbara äldre människorna på biblioteket där jag kände hur jag smittades med glädje bestämde jag mig för att testa om jag kunde smitta någon.
Jag tänkte le mot folk jag mötte på stan och räkna hur många som log tillbaka.
Haha det gick ju bra!!!
Jag skickade i väg ett bländande leende mot en söt äldre dam. Hon log tveksamt tillbaka och såg lite orolig ut. När vi sen möttes för andra gången stannade hon till och frågade om vi kände varandra...Stackaren hon trodde nog inte att en vilt främmande kvinna skulle le mot henne..
Nästa jag log lite sött åt var en tandlös äldre man som just klev upp på cykeln, vilket resuterade i att han missade trampan och höll på att fara omkull...
Där tog experimentet slut!
Vågade inte le åt fler inte så medvetet iaf.
Däremot gick jag omkring och smålog lite sådär halvt omedvetet hela dagen och det känns underbart!!
Tack ni som smittat mig!! Hoppas jag smittat någon i dag :)))
LE ÅT VARANDRA.....JAG LOVAR ATT DEN SMITTAN ÄR OFARLIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0