Dokusåpa

I morgon ska vi bli filmade!! Jag och de två små...när vi är som mest stressade på väg till förskolan!! Jaja jag får lov att gå upp 1/2 timme tidigar..måste ju styla mig först. Nu är det väl så att jag inte är den viktigaste personen i just den här filmen.
Förskolan är med i ett projekt som jag inte har tid att gå in på nu men tydligen ska det med en film när vi går till förskolan. den ska med ända till Spanien. Men borde inte skådisarna få följa med?? Jag tycker att det borde vara så :)
Nehej nu måste jag nog i säng så jag inte ser alltför trött ut i morgon bitti när jag ska plocka fram teaterapan i mig...
Kramar


Kommentarer
Postat av: ylva

Ha, ha ja det gick ju bra det där, du skötte dig bra och de små var så duktiga, håller med vore kul att ta med skådisarna men tror inte eu-bidraget räcker till det.:)))Tack för hjälpen. KRAM

2011-10-06 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0