Blev bra

En Onsdag..så här mitt i veckan....
Blev en bra dag, en härlig dag med några jag älskar att ha omkring mig :)
Lämnade M&M hos farmor medans Ronja och jag tog i en stund på gymmet. Känner mig väldigt duktig som gör det fortfarande :)
det är skoj och motiverande när man plötsligt upptäcker att man lagt på ganska många kilon på redskapen och när man orkar springa sina kilometerar utan att svimma... När man i spegeln ser att en liten bula syns på armen och bulan på magen blivit något mindre.. Härligt, härligt, härligt!!!
Efter att ha fikat hos min svärmor var det dags för badhuset. Vi var där när de öppnade och fick ha nästan hela stället för oss själva!! Lyxigt!!
Malte simtränar för fullt och det lossnar mer o mer. Han gjorde snygga dyk i stora bassängen. Kaffe, pannkaka och lite annat smått o gott blev det. En stund i bastun för att värma upp oss blev det på slutet. Båda småttor gillar att basta.
Fick med Ronja hem och nu efter mat och plock har Micke åkt på massage tillsammans med Ronja, Edvin på fysträning, Emmie på Sorf..vi andra har landat trötta i soffhörnet.
Jag laddar inför morgondagens redovisningar om Franzens makttriange., kontexter, diskurser o resurser....blir säkert bra det med...är i ett "FLOW" nu :))
Känner mig väldigt tillfreds med livet ..
Haha ja lite i alla fall :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0