Nu ger jag upp!!!

Sova får jag göra när jag blir gammal på riktigt!
Den här veckan har jag haft flera tillfällen till sovmorgon MEN det är inte meningen att jag ska ha det!!
Molly vaknar tidigt...Micker ringer strax efter 6 och idag när jag inte ens behövde ställ klockan.....ja då ringer det 06.15....ELIAS!!! Jaha det var det...Molly vaknade av signalen. Jag får henne att ligga kvar under protest. Hon är upp och dricker, kryper sen ner med iskalla fötter under mitt täcke. Sjunger bäbä vita, röda, svarta, blåa....ja hon drar nog alla färger hon kan..det tar en evighet. Hon sjunger också Byggare bob...
Suck så trött jag kan vara när jag inte får sova...annars är jag ju hur pigg som helst...
Nu har jag ju långledigt, bara det att jag måste upp och väcka barn hela veckan. Till och med Lörd o sönd är det väckning eftersom Emmie ska till Sorf båda dagarna......
Jaja jag överlever...som man bäddar.....har mig själv att skylla....jag vet...
Men jag älskar mina barn mest av allt så allt detta är värt lite sömnbrist :))

Kommentarer
Postat av: Svägerskan som inte kan vara tyst ibland ;)

Men snälla Petra, bara för det så kan man faktiskt ställa krav som att få sova UT någon gång ibland oavsett hur många barn man har !! De växer säker med uppgiften av att få klara av att fixa frukost själva ibland :O) //Kram <3

2011-11-04 @ 23:00:43
URL: http://www.fotogeni.zoomin.se
Postat av: Morzaan

Jag vet gumman...det är ju mitt val så klart :) Eller ett visst kontrollbehov..som du vet har jag ju aldrig sovit särskilt länge på morgonen, bara just nu som jag är lite extra trött :)

2011-11-05 @ 18:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0