Helt galet

Vi är en helt normal familj..nästan alla dagar. Det finns vissa undantag...
I dag kom jag hem, var in några minuter innan det var dags för samtal på fsk igen. Molly handlade det om. Allt flyter på runt henne och det känns väldigt skönt! Nåja så långt , helt normalt.
Kommer hem och ser hur Kimmen backat in sin bil på uppfarte utan att märka att jag vridit vår trapp (som är en tillfällig trapp av tompall). Han har backat ända in i trappen :D
Sen var det dags för det årliga pepparkaksbaket medans degen finns kvar. Julmusik på, glöggen på spisen, degen på bordet och en massa ungar. Helt underbart ♥
Nu ska jag genom bilder, filmer och några citat återge lite av hur det kan se ut när familjen Strandberg inte helt beter sig som andra ;)
Molly - Åhh nu har pappagrisen fått ungar!!!
Molly- Neej, nu har Malte vickat ur ett vinglas... (en mugg glögg)
Malte- Vem har tagit min deg?? Molly- Inte jag...jag la bara i hop den.
Malte- Kan jag be att få formarna? (normal samtalston) Kan jag be att få formarna??? (lite högre) KAN JAG BE ATT FÅ FORMARNA!!!!!???
Molly nyser i degen....och vill inte lämna i från sig kaveln...Malte gör sig hörd
Lite kavelhjälp
Snygging Emmie
trollungar
Stora trollungar ;)
Kreativitet 1: Grismamma, grispappa med snopp och små ungar, Vänskapshjärta, En något sladdrig Pippi
Kreativitet 2: Snopphäst och Albins LOVE
Malte han kan han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0