Helgen är över...

Helgen har gått i raketfart.
Edvin hade handbollsmatch, dom vann! Duktiga killar!
Jag var hemma för att ta reda på lite av den oreda jag ställt till med under min lediga vecka!
Har ju rensat och sorterat bland kläder och lite annat jox i huset. Man hinner samla på sig en del under 20 år i samma hus..
Nu är det mesta undanstädat men kartonger står kvar med barnkläder till försäljning..
Var tvugna att handla så jag och Ronja åkte till stan. Vi passade på att gymma också. det gick tungt eftersom jag inte ätit ordentligt på dagen. Jag sprang snabbt på bandet och körde ett lite hårdare gympass.
Så var det handling. Ronja hade beställt paella till lördagsmat.
Hemma igen hjälptes vi åt med maten Ronja och jag, det kan jag säga är ovanligt att nån hjälper till att laga mat! Gott blev det..Min favorit rätt, Paella med massor av räkor och musslor :)
Filmkväll. Hur många lingon finns det i världen och Friends with benefits. Två olika filmer men jätte bra!!!
Söndag och farsdag.
far i det här huset var uppe först förstås.
han blev uppvaktad med 3 filmer och en chokladkalender.
Mollys reaktion var " Alla måste få smaka"!! Haha ja visst pappan! Alla måste få smaka ;)
Sen blev det farsdag hos min far. malte, Molly, Micke och jag :) Tårta och fika. pappa fick snappsställ m småsnappsar i av mig och lillesyrran. Ungarna lekte med kusinpojkarna.
Voltigemöte på sorf. Jag hann hem och vända mellan...direkt från mötet till orkesterövning för Emmie och Edvin som hade konsert på kvällen. jag åkte hem och hämtade familjen..tre av barnen och Micke.
I pingstkyrkan hölls konserten. Dom är riktigt duktiga och FINA!!!
kan bara säga att det äntligen blev kväll....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0