Boxecise

I dag var det hårt, flåsigt och mycket styrka,
den där plankan de lux är inte ett dugg lyxig, inte efter en timmes hårdkörning med mycket armar.
Mina ben bara skakade.....för att inte tala om armhävningarna :p
MEN det ska kännas! Jag vill gå hem och känna i hela kroppen att jag gått ut hårt.. så var det i dag.
HÄRLIGT!!!
Nu slappar jag tillsammans med mina tre mellanbarn, gör ingenting alls. Djupt nersjunken i soffan.
I morgon bär det av till Fagersta, Sundbo ungdomshem..det ser jag fram mot!!!! Sen har BB ett besök till att göra så det blir nog nästan en full dag ändå.
Macka o kaffe packas. Lunch lät det som vi skulle få på stället vi skulle till :)
I kväll kan jag lägga mig och sova lugnt..alla barn som ska vara hemma är hemma..Inget lan, ingen spökövernattning...ingen telefonjour...
Ska strax gå för att lyfta bort ett litet barn som somnat bredvid sin pappa plus 200 gosedjur som intagit MIN säng!!
I bland känner jag mig som Beppe Wolgers...
Men lite mysigt är det, rätt som det är finns inga små varma barnkroppar eller ulliga djur i min säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0