99 års kalas

Min älskade, bästa farfar fyller i dag 99 år.
Helt fantastisk människa och att veta att delar i mig kommer från honom käns funderbart.
I bland får man känslan av att han har bättre koll på min famij än vad jag själv har.
Han har stenkoll på alla namn. Vad alla barnen har för aktiviteter. Vilka klasser de går i. Är bekymrad över Mickes rygg. Frågar alltid om de barnen som inte bor hemma osv...
Innan födelsedagen hade han tvättat fönster i sin lägenhet som har 5 fönster. Han sköter allt själv och det är rent och fint hos honom. Tvättar, stryker och fixar. Nu hör han lite dåligt och blir så klart trött efter en dag som denna men med all rätta.... ♥

Bror Gösta Engvall


Kommentarer
Postat av: MJ

Helt underbart! Vilken krutgubbe :)

2011-11-07 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0