Valborg

Valborg började med solsken.
Micke väckte mig redan 06.30.....suck ;)
Som vanligt tog vi oss den vanliga lördagssvängen till Sala.
En liten promenad genom stan. Ronja handlade lite kläder och jag provade skor....Mmmm åhh vad jag vill ha ett par snygga skor. Två par testade jag  och nu vill jag ha båda!

Ett par av dom. Det andra paret var också höga men med kilklack....

På eftermiddagen åkte vi till min bror och hans familj för att fira valborg.
Det var riktigt kallt ute så grillarna åkte på men vi fick lov att sitta inne och äta.
Lagom till grillningen fick vi besök av den här lilla krabaten som inte förstod sitt bästa. Hade ju kunnat hamna på grillen ;)

Hej på er....                                                     Hoppsan, förlåt.....

En tugga av Mickes sko.......                            Bäst man drar...Ciao :)

Lite Wii, god mat, gott att dricka, mycket skoj och en massa skratt!!!
En lång promenad ner till stadsparken för att titta på brasan. Borde haft vinterkläder på...Kallllt!!!
Ungarna lekte en stund i lekparken och jag konstaterade att gå till parken och leka kan man göra en solig varm dag!
Vi tittade på bilarna som cruisade förbi. Det finns många fina bilar och jag är riktigt sugen på att ha en egen. Men då tycker jag att man ska anamma hela stilen. Kläder, musik osv..
Vi tittade bara när fyrverkeriet startade upp eftersom vi frös så väldigt. En lång , lång väg var det tillbaka men det var bara att knalla på. Malte var jätte duktig som gick hela vägen, Emelie också.

Söt rumpa <3



Mat



På väg!

Fyrverkeri

Så här såg det ut innan vi åkte hem.


En stund till blev vi kvar hos fam Engvall innan vår älskade taxi driver Robin kom.
En jätte trevlig kväll hade vi så TACK Engvall family <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0