Läbbigt

Nu har en vecka gått igen!
Det rullar på med en väldig hastighet.
Vädret har varit sommarvarmt och skönt nästan alla dagar.
I går åskade det och regnade lite på morgonen men sen blev det rätt fint ändå.

Jag är väldigt nervös nu....
När jag sökte de utbildningar jag var intresserad av räknade jag med att det var att söka, vänta, få ett ja eller ett nej....
Så enkelt var det inte. Det blev söka, vänta, bli kallad på intervju, kallad till prov, vänta igen innan svaret kommer... Brrr vad läskigt!
Nu har jag blivit inbjuden till två av utbildningarna, det två som jag helst vill gå.
Nu betyder inte det att jag kommer in på någon av dom men hoppet lever.
Muntligt prov på Mälarakademin i Västerås känns läskigt...
Det kunskaper och färdigheter som bedöms är:

# Ledaregenskaper
# Förmågan att vara god förebild
# Förändringsbenägenhet
# Förmågan at tåla stress
# Motivation
# Kunskaper om utbildningen och KBT

Jag kan ju inte läsa på så mycket eftersom det handlar om min personlighet.
Läser på lite extra om KBT som jag vet vad det är i praktiken men har svårt att förklara teoretiskt.

Jaja det går som det går...Nu har jag några läskiga datum framför mig ialla fall... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0