Kanske

Det kanske kan bli färdigt här hemma också!
Nu målas det och byggs som bara den.
Ronja o Kimmen målar i köket.
Micke snickrar staketet på altanen.
Jag tog Elias och åkte till Västerås för att shoppa lite till honom.
Riktigt härligt med en dag tillsammans med min lilla pojke!
Jag fick bära både plånbok och kassar....och tänk! Jag handlade inte en enda pryl till mig själv, bara till Elias!!!
Här har ni en kvinna som har självdiciplin ;)

Malte har varit på kalas hos kusin Theo, Molly har varit hos farmor.
Det har varit en bra dag!!!


Elias provar byxor...


Lite av det han handlade + ett par snygga jeans och en skjorta. Strumpor och hårvax också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0