Flyttfågel

I tisdags kom jag hem 17.05 från jobbet. Idörren mötte jag Robin, en stressad Robin.
Han var på väg till Gotland. Alltså flytta till Gotland...
På en halvtimme hade min stora son flyttat.
Vi har ju vetat att det skulle bli så när som helst, men lilla mamma hade kanske behövt någon dag till att bearbeta det.
Nu är det gjort och jag tycker att det känns skönt för nu vet jag att han är på plats för att finnas till hands när deras lilla bebis kommer. Sen att han lyckats få sommarjobb där är ju fantastiskt bra. Helt plötsligt är ett halvårs slit  värt något.


En ung pappa med sin lilla son. Sonen blir själv en ung pappa om ett par veckor.
Micke 19,5 år med Robin bara någon månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0