Bloggångest

Det skulle jag kunna få....
Jag läser ju en del bloggar och alla är så fina och innehållsrika!
Intressanta! Jag får veta så mycket om dessa människor och deras liv.
Det är nu jag ransakar mig själv..
Är det det jag vill? Att andra ska tycka att jag är intressant? Att öppna mitt innersta?
En fin blogg med tjusig design?
Nej faktiskt inte.
Jag vill själv gå tillbaka för att kunna skratta åt några tokigheter, bjuda på tokiga och gulliga bilder.
Min egen design är jag nöjd med..
Den tid min blogg tar är den jag kan ge!
Naturligtvis är jag glad åt alla som vill titta in här och se lite hur vi har det men jag lämnar inte ut hela mitt hjärta.
Och ni som har dom där underbara bloggarna, fortsätt med det jag älskar att titta in där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0