tre syskon

Jag har två syskon. En bror som är två år äldre än mig och en lillasyster 6 år yngre. Tillsammans har vi 15 barn! Det är ganska bra jobbat tycker jag.
Jag älskar verkligen mina syskon och dom har underbara familjer båda två!!
Jag vill ha bra relationer med syskon, svågrar o svägerskor. Jag vill att syskonbarnen ska veta att jag finns där!!  Sånt är viktigt för mig!
Vi fick för oss att bjuda hem hela gänget på lite mat så med ganska kort varsel bestämde vi att dom skulle komma hit.
Jag köpte tulpaner för att få något fint på bordet så kom både Johan och Hanna med stora fina tulpanbuketter som gjorde att min egen såg bra ynklig ut :)
Vi bjöd på tacopaj, sallad. Mycket gott att dricka till maten. Efterrätt blev gino som jag gjorde med jordgubbar, päron, vindruvor och kiwi. Ovanpå riven vit choklad. Såå gott!!!
En massa snacks kom fram senare.
Vi pratade och surrade massor, inte en sekund som var tyst!!! Nu får det inte gå mer än......en vecka till nästa gång ;) Roligt och trevligt var det!!


Två starka karlar som skär frukt

Molly hjälper till


Efterrätt Gino <3

Nästan alla på bild <3

Fin pianomusik av den söta Emelie

Efterrätt, sugna killar :)

Gottigt



Hängiga ungar på en gammal mamma

En väldigt trevlig, glad och uppslupen kväll!!

Micke i viloposition

Lite hårfix under kvällen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0