Kväll

Det var ingen bra film...
Men vi åt supergod pizza som..gissa vem hade gjort??? Jooo jag förstås och varenda liten smula gick åt!

Sen kom vi på att det var Earth Hour, det betyder ju att man ska släcka all belysning i huset. I vårt hus är det inte så svårt eftersom vi brukar ha mörkt med levande ljus om kvällarna. Jag passade på att ta en skön dusch i mörkret....mysigt!



Nu kommer gäspningarna allt tätare så snart är det dags att krypa ner under täcket..varmt, mjukt och skönt...om jag nu slipper en massa barn där..
I morgon är en ny dag, Söndag! Dagen innan måndag...
Jag ska försöka ta mig till gymmet så jag får bort lite av min rastlöshet...
I kväll har vi i alla fall Ronja o Kimmen hemma. Dom har varit på bio i V-ås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0