Heldag i Sala

Tisdag och ledig! Vackert väder...tänk om ledig betydde ledig....
Först ett långdraget läkbesök med Emmie, det gick bra.
Efter det lunchade Emmie o jag på Mercato i Gallerian. Vi beställde goda sallader.
Mysigt att bara vara vi två, sitta och titta på folk.
Strax före ett gick hon till skolan och då hade jag ett par timmar att göra ingenting på.
Jag strosade runt i affärer och provade kläder. Men jag misstänker starkt att speglarna har någon slags förstoringseffekt....åtminstonde backspeglarna i provrummen :p
Hittade en underbart söt klänning på kappahl. En mörkt blå med vita små prickar..åhh men vi får se..
En RÖD kort kjol var också en favorit..
Det är väl kul, att man nu förtiden faktiskt kan vara i Sala en hel dag. För några år sen var man bara in korta stunder.
Jag avslutade min egentid på Mercato med en kopp kaffe och en tidning.
Min lillasyster dök upp och vi gick tillsammans på ett möte.
Hela dagen gick bra!
Men tänk om ledigt fick kännas som ledigt!!!!


Emmies


Min



Emmie äter gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0