Frustrerad

Åh när frustrationen bara kryper under skinnet, det är så jobbigt!!!
Tänk om allt bara flöt på, så enkelt det skulle vara...
Jag vill veta hur hösten ser ut för mig, just nu hänger allt i luften! Kan inte ens söka färdigt eftersom jag väntar på betyg från min chef. Nu känner jag att jag måste söka olika jobb också i fall jag inte kommer in på någon utbildning. Dessutom måste jag få tag i något extraknäck under sommaren.
Hemma är det en massa saker som måste färdigställas....halvfärdiga renoveringar som SKA bli klara.
Bilar som inte funkar...jag måste gå till jobbet OCH hem....Tvätten hopas eftersom jag inte hinner få allt tort när torktumlaren är trasig..
Nu är det helg och jag försöker verkligen känna helgen men det är så svårt!!
Igår somnade jag i soffan framför Lets Dance, det var evigheter sen. 21 tror jag att jag sov...vaknade till ca 22.30 då jag masade mig in till sängen.
I dag har jag försökt komma i fatt med en del...
Malte har varit på kalas hos Elias i Muren, det hade varit jätte skoj.
Nu börjar det bli dags att fixa till lite pizzadeg så vi får någon kvällsmat..
Åh hoppas det är någon bra film i kväll, det behöver jag...


Jag antar att jag återkommer senare......


Promenad till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0