Början på sportlovet 2011

Måndag och första dagen på sportlovet.
Jag började jobba 7, Albin bemödade sig med att kliva ur sängen för att följa mig till fritids.
Han tycker att det är lite lyx att få vara där eftersom han aldrig har haft fritidsplats.
Lite ruggit väder, gråkallt, jag hade hoppats på sol.
Efter jobbet åkte vi över till mamma o pappa där jag och ungarna åkte skridskor och pulka tillsammans med kusinerna. Alla behövde luftas lite.
Min kväll avslutades med ett häftigt boxpass!!









Tisdag och ledig...både jag och Micke! Vaknade hm....halv 7. Ett läkbes med Emmie 8.15.
Hemma hade elektrikern fixat belysningen i badrummet så nu är det klart!!
Eftermiddagen gick åt till att baka bullar, börja baka muffins...fattades ingridienser så jag fick fortsätta på kvällen.
En joggingrunda i halkan tillsammans med mina barn även om jag sprang en extra sväng när dom svängde av till stallet. 4 km blev det. Lite tv och dator på kvällen. Jag är rätt nöjd med den dagen.



Klicka på länken nedan och se min motionsrunda :)
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=676486

Nu är det onsdag....Jag har rast på jobbet och skyndar mig att skriva lite...schsss säg inget.....
Solen strålar från en klarblå himmel, man kan riktigt känna våren i sig!! Det gör mig lycklig och full av energi!!
Jag och W på fritids har haft en brottningsmatch i snön...jag vann hela tiden utom när tre till kom och hjälpte  henne. Fina snöänglar har vi gjort även om gloriorna sitter på sned ;)
Av en händelse så råkade en av mina arbetskamrater tala om att jag ska öppna i morgon, tur var väl det för det hade jag ingen aning om!! För 6 ska jag vara här :p Men då kan jag sluta en stund tidigare i morgon.
Hoppas på sol då med så vi kan göra någon härlig sportlovsaktivitet!!
I kväll blir det boxning igen och sorf för Emmie. I morgon får de två små vara lediga igen eftersom jag inte tänker lämna dom före 6.. Dom har bara varit på dagis en dag den här veckan, skönt!!

Blev en bra dag på jobbet där jag var på "läkarbesök" och fick halsen omlindad, besök nr två var det knäet, besök nr tre hade jag huvudvärk och var trött..... Doktor Olle och Doktor pontus tog hand om mig :)
Besöket frissan två ggr också. Wiölma fixade mitt hår och när hon var klar sa hon-du ser ut som en rockstjärna :))
Pontus ville också göra fröken fin...han satte fina blommor och papiljotter i mitt hår...så tjusigt :)



Nu är kvällen här. Jag har duschat, ätit, bloggat. Tittar nu på Ensam hemma 3 tillsammans med Emmie...snart sängen för en trött mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0