Värmen tillbaka

I morse klev jag upp i hyfsad tid för att ge mig ut och springa.
Kom i väg 8.30. Hela huset sov utom Malte som fick titta på Dinosarietåget undertiden.
Jag spran nog ca 3 km i sakta lunk, för att komma igång. Men det var så varmt! Solen hettade redan då.
Nåja nu är jag i gång som tur är.

Efter en frukost i solen på altanen, musik från spotify så packade vi bad väskan och åkte till Playa del Lånsta. Vilken skön dag det blev! Jag fick till och med tid att läsa i en bok medans ungarna roade sig på stranden även om det gick lite vilt till i bland när dom retas.
Vi tillbringade några timmar i värmen.

På väg



Tighta glasögon



Observera att jag har dubbla glasögon på mig ;) Måste ju se att läsa och skydda mot solen.

När vi kom hem åkte jag till stan för att köpa skor. Provade men måste återkomma efter lite betänketid. Måste vara ett par bra löparskor som passar både väg och terräng.

Jag blev lite irriterad på Albin som var med och när han pratade med sin pappa i telefonen så sa han högt och ljudligt till mig inför expediten - Pappa säger att du inte får köpa skor över 500 kr!! (pappn drev, men hur skulle expediten veta det) Sen stängde Albin av min telefon som då inte gick att starta eftersom jag inte kan pinkoden!!! Trött, hungrig och irriterad mamma!!

Hemma igen köpte vi och hämtade vi husvagnen. Nu blir det av att åka till Östa på fredag. Måste testa att få upp förtältet. Det ska bli riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0