Uppdatering

I kväll uppdateras min blogg! Jag lovar!!!!
Cykelutflykt, student, baddag mm...
Det har bara varit så varmt att bloggen har fått stryka på foten ett par dagar.

I natt har vi iaf haft några campande ungar i trädgården.
På kvällen hade dom vattenkrig på gatan med slangen innan dom tillslut trängde in sig i tältet med datorer, dricka och snacks.
Själv somnade jag i soffan framför en halvbra film. När jag vaknade strax efter tolv var jag alldeles klibbig så det kändes inte direkt fräscht att krypa ner i sängen.  Runt halv ett ringde jag för att kolla om Elias var på väg hem, sen sov jag inte bra...Vid tretiden kom Edvin in från tältet och då var iaf Elias hemma. Edvin somnade på soffan.
Ca 07.30 lät det som en hel elefanthjord kom in när pojkarna regnade in från tältet....det läckte och dom var genomvåta! Datorer, kuddar o ungar i en salig röra....Haha härligt. Åskan mullrade på håll och regnet öste ner.




8.30 vankades det frukost och gänget samlades hungriga runt bordet, alla med bar överkropp...väldigt manligt ;)
Micke, jag och Elias satt i vardagsrummet med vårt kaffe och när det sen lugnade sig i köket lyxade jag med frukost i lugn o ro. Micke åkte för att lasta upp, på vägen lämnade han av Malte hos Elias i Muren. (en kompis)

Senare i dag blir det västerås för att titta lite på husvagnar.

Skön luft och nu tittar solen fram. Jaa det blir en fin söndag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0