Som en vinnare!!

Jag känner mig som en vinnare!!! Jag kom in på YH i Västerås!!!!! Känns super , verkligen!! Jag är så redo för att sätta mig i skolbänken och sen ge mig ut i livet!!
Av ca 100 sökanden tii 30 platser blev jag vald, kan lova att det känns som en seger! 42 årig 8 barns mamma, farmor och barnskötare...Men med en massa livserfarenhet och antagligen det som krävs!!
Ja ni märker ju att jag helst vill skrika rakt ut hur glad jag är :))Håll för öronen nu!! AAaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!

Puss på alla som hejat på mig!!!

MISSÃO: PINTAR O MUNDO: + 365 Dias Felizes


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!

Kram A-M

2011-06-22 @ 23:40:18
Postat av: anna

Jätte Grattis och Glad midsommar till er alla

2011-06-23 @ 14:54:39
URL: http://dielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0