Skolavslutning 2011, Hedens skola

Skolavslutning....regn...Det hade varit uppehåll hela dagen men just innan vi skulle i väg började det.
Äh vad spelar lite regn för roll. Barnen var glada att det var avslutning och det var huvudsaken :)
Vi tågade in i kyrkan till musik.
Barnen fick sjunga och spela. Vår rektor höll "tal".
Jag blev avtackad med en fin blomma.
Ann-Marie blev avtackad med en STOR blomma efter 38 år på skolan. Den sista riktiga skolfröken. Nu finns det "bara" pedagoger kvar ;)
Det gick bra i kyrkan. Den som jag har ett extra öga på om dagarna var jätte duktig men hamnade i mitt knä efter ett tag. Där försökte han skrapa bort mitt nagellack. Det gick också disskussioner om Jesus var begravd i Brunnskyrkan eller inte ( det har vi i efterhand googlat på för att se hur det är).
Efteråt blev det samling för fotografering och en del presenter och blommor av barnen. När alla dragit i väg gick vi personal till restaurangen i brunn för att fika och prata. Det blev en trevlig stund.
Kändes lite trist att behöva lämna ett superroligt jobb och ett jättebra gäng. Men sånt är livet.





Tripp,trapp, trull......

Som små ljus.

Mellanstadiet sjunger vackert. Albin i rosa-vit skjorta.

Här blir jag avtackad. Efter kyrkan sa min snälla dotter och man att min klänning hade fastnat mellan skinkorna när jag stod där framme. Ett litet ögonblick av panik ;)

Ann-Marie i hennes fina folkdräkt.

Svårt att få alla åt samma håll :)

Härliga ungar i 1-3 A

Albins klass. 4de klass med Jannica o Maria.

Sånt som betyder något ♥
 
Vackra gåvor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0