Vinnarskalle..

Jag är ju envis med att säga att jag har vinnarskalle. Nej jag har inte det!!! Men det är kul att klättra mot toppen ;)
Efter gårdagens etapp var jag lite lätt irriterad. På vad frågade Micke? Hm...på folk, på stenrösen, på stigar, på solen....på mig själv..Äh det var inte så farligt som det låter men jag tyckte själv att tiden blev alldeles för dålig. 55 min på 3,1 km...nu springer man ju betydligt längre i skogen men ändå. Sen under em när min pappa talade om att jag kommit på 83 plats av ca 230-240 blev jag väldigt mycket mer nöjd!! MEN jag har inte vinnarskalle bara bra på att glädjas över småsaker ;)
I dag ska jag ha Emmie med mig i skogen så får vi se hur det går. Ska iaf försöka hålla mig på benen idag :)

Vi fick också trevligt besök utav Pär och Monika (monika o jag har jobbat i hop). Det var väldigt skoj att ses!!

Nähä..nu måste jag ladda om det ska gå vägen i dag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0