Redo

Nu är ja redo, nästan i alla fall.
Tänk så skönt när O-ringen är färdig..
Det ska bli jätteroligt men kan inte låta bli att oroa mig lite.

Nu har jag köpt skor, tigts och naturpasset (orienteringskarta, trimorientering).
Har ju knappt två veckor på mig att träna orientering som är en rätt viktig del av just 5-dagars.
3 veckor att gå/springa in skorna. Kan ju faktiskt springa några vändor på Gotland också :)

I bland undrar jag varför jag är så envis för!!! Varför jag har så svårt att ge mig....
Tur att jag har vett att inte säga att jag ska göra saker som jag är osäker på eftersom jag vet att om jag sagt det så måste jag genomföra eländet ;)

Äh jag är laddad och taggad så det blir nog bra, jag vet ju att jag är bääääst!!! ;)


Ny inköpt :)

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

Det där klarar du galant Petra. Du har det i dej.

Många kramar från mig <3

2011-07-05 @ 20:58:20
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/
Postat av: petra

Tack snälla Maria!!!

All pepping är välkommen :)

Kram

2011-07-06 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0