Månd & Tisdag v 28

Jag gillar v. 28. Den klingar så bra...v.28. Högsommar. Man har hunnit känna på sommaren, kanske varit på nån semester men ändå finns det sommar kvar!
Att det sen är den veckan som sommarskoj drar i gång är inte heller fel! Sommarskoj är ett par församlingar i Västerfärnebo som håller i och det är väldigt populärt!! Massor av pyssel och aktiviteter för barn i alla åldrar. Fika, snickeri, målning, scrapbooking, sång, dockteater, pärlor, textiltryck, gips, mosaik, drakflygning och som avslutning på veckan blir det VATTENLEK och GLASSFEST!!!! En stoor hemmagjord rutschkana och en massa annat vatten, såpbubblor, och glass i stora lass!! Underbart!
Så det roar vi oss med den här veckan förutom att tvätta, städa o packa för kommande senmestrar. Även lite träning blir det. Måndag löpning 4,2 km och situps 1 min x 3. Tisdag orientering 2,5-3 km.

Har tagit lite bilder med mobilen som jag inte hittar usb:n till så det blir bilder när den kommer fram eller när jag tagit några med kameran :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0