Lekparken

Jag avskyr verkligen att besikta bilen!
Antagligen kommer det obehaget av att förr när man hade bilar av betydligt äldre årgångar och i betydligt risigare skick inte visste om man skulle få köra eller gå hem från besiktningen.
Nåja nu går det ju lite bättre , även om jag inte gillar det.
Fick några nedslag på styr och spindelleder. Min kvinnliga charm hjälpte inte...

Var i salas lekpark med Malte, moll och Albin som kom dit tillsammans med Hanna o hennes tre pojkar.
Jättetrevligt med fika. Jordgubbar, kex, mackor o bullar. Ronja var med ett tag också.
Lilla M ramlade och fick en jätte bula i pannan. Jag hoppas att han mår bra!
Tack lillasyster för en fin dag.






Kommentarer
Postat av: lillasystern

Tack själva för en trevlig eftermiddag =) Jodå, lillemannen mår fint men han envisades med att han skulle ha bandage runt huvudet =))

2011-07-06 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0