ERIC SAADE

Sitter i förtältet och pustar ut efter dagens etapp. Oringen 2011.
Inom både hör och synhåll har vi just nu Eric Saade som repar inför kvällen.
Ungarna har sprungit dit för att titta på honom, jag nöjer mig än så länge med att lyssna.
Om ett par timmar blir det Elitsprint här precis där vi bor i Bollnäs.
Ett stort evenemang det här med 5 dagars. Mysigt och roligt även om det var jobbigt att springa.
Jag valde open 4. 3,3 km medel. 40 minuter tog det och tungsprunget. Men jag är nöjd efter alla år i "träda".
Snart blir det grillning tillsammans med mormor o morfar. Daniel, barnens kusin är också här eftersom pappan Johan åkte hem för att hämta mamma Stina o Emelie.
Vi ar det riktigt mysigt här och i morgon ska vi till Mohed där C-orten är förlagd sen en tur till Söderhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0