SKIDÅKNING

I dag träffade jag en tjej som talade om att dom spårat ett 5.5 km långt spår runt gärdet. Om man åker både elljusspåret och gärdet så har man åkt ca 7.5 km.
I dag tog jag en tur, fick med mig Edvin men han ville inte åka hela rundan så det blev ett varv i spåret för honom och två för mig. Ungefär 7 km blev det nog.
I morgon ska jag ta den långa svängen på en gång, får se om jag orkar två varv.
I veckan måste jag komma i gång med gymmet också, det var ju ett tag sen så det börjar bli dags.
Kanske en simtur i badhuset också, det börjar kännas som konditionen är viktig att få upp nu.


Längtar efter lite varmare väder

Snart är det söndag......sen är det en arbetsvecka...känns både tungt och kul!
Sen är det dags att börja få i hop lite ansökningar till utbildningar..brr vad läskigt..jag vet inte vilket som är värst. Om det är att inte komma in eller att komma in!!!


Plugghäst..glasögonen på plats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0