Rätt kul

"Mikael, 40, överviktig Medelsvensson

Stockholm. Maria, 42 år, och lätt överviktige Mikael 40, är Sveriges Medelsvenssons. Det framgår av SCB:s nya Statistisk årsbok.

Under 2009 var svenskarna bättre utbildade och spenderade mer pengar på mat än tidigare. 38 procent hade eftergymnasial utbildning, jämfört med 23 procent 1990. Snitthushållet köpte livsmedel för 2 900 kronor i månaden, två procent mer än året innan, vilket också märks på männens midjemått. 53 procent av männen är nu överviktiga."


Rätt kul faktiskt....min älskade man ropade på mig! Han hade hittat den här artikeln i aftonbladet!!
Undra om han kände sig träffad?? ;)

Min fina älskade man som duger precis som han är <3


Ingen medesvensson!!! Bättre än de flesta! Egenföretagare , 8 barns pappa och min kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0