Kondition

NU är det banne mig dags!!!
Att få upp lite kondis!
Om jag nu ska springa O-ringen i sommar så måste jag nog börja träna annat än muskler.
För att inte tala om karta och kompass!!! Dessutom antar jag att det inte är som det var på "min tid" när jag orienterade...säkert lite nya finesser....Herregud, vad har jag gett mig in på????





Nu ska jag i alla fall ge mig ut på skidorna för att svettas en stund, hade bara önskat att det fanns ett spår runt gärdet där Malva kunde springa med eftersom man inte får ha hundar i elljusspåret ( av förklarliga skäl). Nu får vi åka längs vägen ist.



                           


Kommentarer
Postat av: Grannen

Det finns spår nu.Börjar bakom sopen - gärdet vid bastun - åk vägen en bit - kliv på spår igen och fortsätt runt. Kör på!! Det är andra gången jag plöjer upp spår nu i en halvmeter snö... ;)

2011-01-02 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0