Jädrar

Hur mycket träningsvärk är det möjligt att ha??
Jag är helt seriöst handikappad. Av träningsvärk!
Fruktansvärt! Undrar om det är farligt att ha sån här värk? Kan ju inte vara bra...
Jag kan knappt komma nerför trappan om jag inte går baklänges, att sätta sig är en plåga...nästan lika illa att resa sig. Att gå funkar om än med väldigt stela ben som känns som dom ska vika sig närsom helst...

JA jag har tränat för hårt några dagar..jag vet.... Men trodde inte att det kunde bli så här, jag menar jag är ju inte helt otränad innan...
Nu längtar jag bara till i morgon med förhoppningen att det värsta är över då...
Jag vill kunna sätta mig på toa utan att stöna....alltså innan jag ens kommit på plats ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0