I bland händer det saker

.......utan att man vet varför eller hur.
Någon mening måste det ju vara med allt som händer runt oss.
Det enda man kan hoppas är att det kommer något gott ur det tillslut.
Det enda jag önskar just nu och jag hoppas inte att den begöran är allt för stor,
är harmoni...lugn och ro för mig och min familj.
Det känns som vi är värda det. Att bara få vara, att unna oss tid tillsammans.
Jag har lovat mig själv att göra 2011 till ett bra år! Det innebär att jag ska göra allt för att det ska bli så.
Det finns så mycket att se fram mot under det här året så de jobbigheter som har varit/ är för några i min familj ska vi lägga bakom oss och fortsätta  vandringen genom våren, sommaren och hösten.
Göra vad vi kan för att uppskatta det vi har och ha en lycklig tid.
Jag känner i hjärtat att det faktiskt kan bli så och det känns skönt, nu gäler det bara att föra över min
framtidstro till andras hjärtan <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Rosie

Ni är verkligen super fina <3 <3

2011-01-20 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0