Familjemiddag :)

Det är inte ofta, nu när några av barnen har börjat "flytta" hemifrån och bilda egna familjer. Tänk att jag ska bli FARMOR!!! Fantastiskt!!
Nu i kväll hade vi alla samlade, samtidigt.
Robin kom från småland i eftermiddags och i morgon åker Elias tillbaka till skolan.
Ronja och Kimmen kom också för att göra oss sällskap.
Jag fick så och skära grönsaker i något som kändes som timmar.
Men med bra musik på spotify så går allt!
http://www.youtube.com/watch?v=tIsGNSzMd1U
En supergod salladsbuffe med sallad, oliver, fetaost, syltlök, räkor, vindruvor, skinka, olika dressingar, bröd och bäst av allt..et köksbord fullt av ungar!!!
För alla som har två eller tre barn låter det nog konstigt när jag säger att det är så tomt när ett par barn fattas, ni måste ju tänka att det inte kan spela någon roll eftersom det är många ändå...Men det blir tomt...alla mina barn och deras respektive fyller sin funktion. ( även du Kimmen, trots att jag glömde duka åt dig...kommer aldrig göra så mer)


Skära och spotify :)

Maten på bordet...

Fullt hus.
Nu har vi tittat på Lets dance, Elias försvann till Rasmus, de två små sover, Micke var vaken en stund sen somnade han, nu har han vaknat av lukten av 5 minuters kola så nu sitter han och trycker det :)
Nu börjar Snuten i hollywood 3...





Snart dags att ringa Elias och kolla honom...så att det är lugnt men han vet vad som gäller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0