Yr

Helt plötsligt när jag sitter framför tvn och tittar på Sofias änglar blir jag yr.
Jag brukar aldrig vara yr! Selar ingen roll hur jag äter eller dricker, jag känner inte av sånt.
Nu undrar jag bara vad det här beror på...
Kommande feber?
Stress?
För mycket träning, för lite vätska?
Jag vet faktiskt inte det enda jag vet är att det har varit/är mycket den här veckan och framåt om det kan spela in. 4 barn med feber här hemma. Begravning på torsdag.....
Jag hoppas att det släpper bara....
Har inte tid med det här!!
Nu i kväll var det tryggast att ligga i sängen så det här blev en blogg från sänghalmen :))


Kommentarer
Postat av: Maria Winge

du kanske är gravid igen???

annars kan det va lågt blodtryck om du blir yr.

eller hoppas det är som du tror att det är mycket omkring dej denna vecka.

Krya på dig/ Maria <3

2011-02-16 @ 06:31:38
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0