Sjukstuga

5 sjuka barn i dag. Feber, hosta, huvudvärk och ont i halsen..
Undrar när jag däckar?
Tack och lov att alla är olika mycket sjuka så dom kan ta hand om varandra.
Jag kan jobba ändå med telefonkontakt med sjukstugan. Det tar ju bara 5 min från jobbet att ta sig hem.
Apotekskontot stiger drastiskt under såna är perioder. Alvedon, Ipren och nässpray går åt..
Jag ska inte klaga det finns dom som har det värre, den här årstiden hör förklningar till.....

Elias har klarat sin travlicens, så nu är det bara att köra! Den 28/2 i Norge går hans första start!!
GRATTIS Elias <3



Kommentarer
Postat av: Lasse

Grattis till travlicensen. Bra gjort

2011-02-19 @ 06:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0